AMASYA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlk Atama Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atananlardan İstenen Belgeler..

  İlk Atama Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atananlardan İstenen Belgeler
İlk Atama Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atananlardan İstenen Belgeler..

İlk Atama Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atananlardan İstenen Belgeler

 

1-Diploma Fotokopisi veya Geçici Mezuniyet Belgesi ile varsa Formasyon Belgesi Fotokopisi (Asıllarının Müdürlüğümüze gelirken yanınızda bulundurulması gerekmektedir.)

2- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

3- Mal bildirimi Formu (İndirmek için tıklayın)

4- Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği.

5- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden(devlet veya özel) alınacak sağlık kurulu raporu. 

6-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (3 adet) (İndirmek için tıklayın) (Bilgisayar ortamında doldurulacaktır.)

7-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi(2 adet)

NOT: İstenilen evrakların 16/08/2019-27/08/2019 tarihleri arasında İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir. İstenen evraklarda hata veya eksiklik olması durumunda sorumluluk kişiye ait olacağından istenen belgelerin tam ve eksiksiz olmasına dikkat edilecektir.

Hızırpaşa Mah. İstasyon Cad. No72 05100 Merkez/AMASYA - (0358) 211 04 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.